UGC kursus hetkel soodushinnaga!  VAATA LÄHEMALT →

Tänapäeva turundusmaailmas seisavad brändid silmitsi pidevalt muutuva digiturundusmaailmaga. Üha enam on selge, et tarbijate usaldus on muutumas ning pelgalt rekklaami nähes enam kohe ostma ei joosta. Selles valguses on kasutajate loodud sisu ehk UGC tõusnud uueks turundustrendiks, mis pakub mitmeid eeliseid tavalise influenceriturunduse ees. Kui oled ettevõtja, kes soovib oma brändi nähtavust suurendada ja klientide usaldust kasvatada, siis loe edasi, sest saad siit mitmeid häid ided, kuidas seda teha.

 

 

Mis on UGC?

UGC (User Generated Content) on sisu, mille loovad tarbijad või brändi kliendid. Sisuks on tavapäraselt kas foto või vide aga võib olla ka blogiartikkel või tagasiside lihtsalt tootele. See sisu on sageli autentsem ja usaldusväärsem, kuna see tuleb tegelikelt kasutajatelt, mitte lihtsalt mõjuisikutelt.

 

 

UGC eelised tavalise influentserturunduse ees

1. Autentsus ja usaldusväärsus

Tarbijad soovivad näha reaalsete inimeste kogemusi, mitte kunstlikke reklaame. Uuringud näitavad, et 79% inimestest usaldab sisu, mida on loonud nende eakaaslased, võrreldes vaid 33%-ga, kes usaldab influentserite reklaame. UGC loob usaldusväärsuse, mis kutsub tarbijaid rohkem huvituma tootest/teenusest ning soodustab ostuotsuseid.

2. Kliendi kaasatus tõuseb ja ta tunneb end hoitult

UGC annab ideaalse võimaluse sul võtta end nüüd kätte ja suhelda oma kliendiga. Kui sina brändi omanikuna või esindajana julgustad kliente oma lugusid jagama, lood sa nendega tugevama side ning tarbijad tunnevad end rohkem hoituna oma lemmikbrändi poolt. See omakorda suurendab brändilojaalsust. Kui inimesed tunnevad, et nad on osa brändi kogukonnast, on nad tõenäolisemalt valmis brändi toetama ja soovitama.

3. Parem konversioon

UGC-l on tõestatud mõju konversioonimääradele. Uuringud näitavad, et tooted, millel on UGC (nt kasutajate arvustused ja fotod), näitavad 29% kõrgemat konversioonimäära kui need, millel seda pole. UGC toob esile toote kvaliteedi ja kasutusvõimalused, muutes need potentsiaalsetele ostjatele atraktiivsemaks.
[Uuringud pärinevad Influencer Marketing Hub & Brightlocal lehtedelt].

4. Kuluefektiivne turundusmeetod

UGC on äärmiselt kuluefektiivne turundusstrateegia, eriti väikeettevõtete jaoks, kellel on piiratud eelarved. UGC loomine on 50% odavam kui traditsiooniline reklaam ja samas võib toota sulle sama palju või isegi suuremat kaasatust. See on ideaalne lahendus, et olla nähtav sotsiaalmeedias ning jääda silma ka reklaamides.

5. UGC pakub kindlustunnet

UGC toimib ka sotsiaalse tõestusmaterjalina ja tekitab ostjas kindlustunnet. Kui inimesed näevad, et teised on sinu toote või teenusega rahul, on nad tõenäolisemalt rohkem valmis ostma. Sotsiaalne tõestus aitab tõsta ostuvalmidust.

 

 

Miks valida UGC?

Valides UGC, investeerid sa autentsesse ja usaldusväärsesse turundusstrateegiasse, mis toob sulle reklaamides rohkem kasu ning uusi potensiaalseid kliente. UGC mitte ainult ei tõsta usaldusväärsust ja paranda konversioonimäärasid, vaid loob suurepärase alustala ka kliendilojaalsusele, mis on aastal 2024 väga oluline osa turundusest!

 

Kuidas alustada UGC turundusega?

Kui oled jõudnud otsusele, et UGC on sinu brändi jaoks õige valik, siis on aeg tegutseda! Olen pannud kirja esimesed sammud, kuidas alustada:

  1. Ole proaktiivne: Kirjuta enda toodete kasutajatele ning küsi, kas nad sooviksid olla osa sinu meeskonnast ning luua koostöös tootele/toodetele video, mida sina saad kasutada sotsiaalmeeidas.

  2. Erinevad auhinnakampaaniad: Korralda auhinnakampaaniaid, et motiveerida inimesi jagama oma tagasisidet sinu toote või teenusega. Näiteks võid pakkuda soodustusi või auhindu parimate tagasisidede eest.

  3. Kogu tagasisidesid ja näita neid: Lisa UGC sisu oma veebilehele ja sotsiaalmeedia kanalitele.. See suurendab usaldusväärsust ja jääb silma.

  4. Hari end sel alal: 2024 suurim turundustrend on UGC ja reklaamid. Investeeri iseendasse ja/või oma meeskonda, et kuidas UGC enda kasuks tööle panna ja olla samm ees teistest.

Kui soovid lisaks teadmisi UGC-st & kuidas seda enda kasuks tööle panna, siis..

Olen loonud UGC koolituse, mis on mõeldud ettevõtjatele, kes soovivad oma brändi turundustegevust tõhusamaks muuta. Koolitus annab sulle vajalikud tööriistad ja teadmised, kuidas UGC-d integreerida oma turundusstrateegiasse ning kuidas seda kasu maksimeerida.

Ära jää teistest samm tahapoole! Tee see ühekordne investeering, mis võib sinu ettevõtte kasumlikkust muuta mitmekordselt. Tutvu koolitusega SIIN!

 

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga